Administrator
Atuty dostępne są od 2 poziomu. Co drugi poziom możemy sobie wybrać i dodać jeden atut.
przykładowe dodawanie atutów:
2 lvl
4 lvl
6 lvl
8 lvl
10 lvl
12 lvl
14 lvl
16 lvl
18 lvl
20 lvl
itd....
Nie ma żadnej kolejności w przyznawaniu atutów, każdy dobiera je sobie według uznania.
Oto lista dostępnych atutów:
Zwiększony atrybut
Do jednego atrybutu można dopisać sobie +3 punkty.
Lepsza komunikacja z zanpaktou/lalką/[fullbringiem]/łukiem
Ułatwia trening Ban Kai, 2 formy łuku, 2 formy lalki
Zwiększona Energia Duchowa
+500 Reiatsu
Wzmocniony Atak Duchowy
Jeden atak duchowy można wzmocnić o +3 punkty statystyk.
Instynktowny Unik
Można instynktownie uniknąć jednego ataku wroga. [raz na walkę/misję]
Nie ważne jak szybki jest atak.
Po takim uniku nie można od razu zaatakować, unik przenosi nas 20 metrów od atakującego.
Leczenie Ran
Raz na walkę/misję można uleczyć drobne rany takie jak otarcia, rozcięcia, siniaki i stłuczenia.
Wysoki Skok
Raz na walkę/misję można wykonać bardzo wysoki skok.
Przykładowo można wskoczyć na 15 metrowy budynek.
Nie można używać tego atutu do ataku.
Odnowienie Reiatsu
Gdy podczas walki braknie nam reiatsu możemy przywrócić sobie 10 % z liczby naszego ogólnego Reiatsu.
Chwilowa Siła
Raz na walkę/misję możemy zwiększyć swoją siłę o +20 punktów.
!Nie można wykorzystać tego do walki!
Np musimy przebić się przez ścianę budynku, podnieść coś ciężkiego co nas przygniata.
Sygnał Reiatsu
Raz na walkę/misję.
Nasza postać wysyła sygnał jakby falę reiatsu która działa jak radar, rozchodzi się po okolicy i wraca z powrotem z informacjami o wykrytej energii duchowej. Więc jeśli nasz przeciwnik ukrywa się i swoje Reiatsu możemy go tym zlokalizować.
Zasięg 50 metrów.
Offline